if (!string.IsNullOrEmpty(Model.NewsHero)) { Gesmaakt vlaggenschip. }

Gesmaakt vlaggenschip.Reeds 50 000 bestellingen voor nieuwe Opel Insignia.

Uitstekende connectiviteit en infotainment, een hoog comfortniveau en een goede zichtbaarheid en verbluffend design. Het zijn maar enkele van de eigenschappen van de nieuwe Opel Insignia die al meer dan 50 000 klanten en mediavertegenwoordigers over heel Europa hebben overtuigd. De huidige bestellingen liggen ver boven Opels verwachtingen ondanks het feit dat de orderboeken voor de Insignia Grand Sport en de Insignia Sports Tourer pas half februari werden geopend en het vlaggenschip op heel wat grote markten pas eind juni bij de dealers zijn opwachting maakte. Met de marktlancering in volle gang, komen ook de eerste overwinningen in vergelijkingstest binnen. Een blik op de omzet voor de uitrustingen maakt het succes nog duidelijker. Een hoog percentage bestelt het nieuwe vlaggenschip uit Rüsselsheim met uitrusting zoals het intelligente ingebouwde navigatiesysteem Navi 900 IntelliLink, ergonomische zetels met AGR-label, of de IntelliLux LED-matrixkoplampen van de nieuwe generatie. Dat bewijst dat Opels motto om innovatieve oplossingen beschikbaar te maken tegen betaalbare prijzen het goed doet bij de klant. De toekomst is voor iedereen.

OpelTeaser

Onze vestiging(en)

Contactgegevens